Keress rá:

Páginas

Naked hajápolási termékek tesztje

A Naked márkától próbáltam már pár hajápolási terméket, ezekről szerettem volna egy összegző tesztet írni Nektek. Videót is készítettem, amit már elég régen vettem fel, de ennek nincs jelentősége a tartalmat tekintve.

Magáról a márkáról annyi információt találtam a Krémmánián, hogy egy angol édesanya hozta létre, aki az érzékeny bőrű gyermekeinek keresett bőrbarát összetevőjű és megfizethető kozmetikumokat, ezért a termékek 97%-ban természetes anyagokból készülnek. Állatbarát márka, ezt a csomagoláson is jelzik. Itthon a DM-ek forgalmazzák.

A folytatásért kattintsatok tovább:

Kezdem a festett hajra való samponnal és kondicionálóval:



A sampon csomagolása nem igazán tetszett az adagoló miatt, a balzsam viszont ideális tubust kapott. A színvilágba nem igazán mennék bele, mert nagy jelentősége nincs, maga a dizájn nekem tetszik. A sampon illata eleinte tetszett, egy régebbi Pickwick tea (valamilyen afrikai) illatára emlékeztetett, viszont hamar elegem lett belőle. A kondicionálón már inkább érezni lehetett, hogy természetes összetevőkből áll javarészt, egy kicsit gyógynövényesnek is mondanám az illatát. A sampon használatánál meg kellett szoknom, hogy minimálisan habzik, ez az összetevők rovására írható fel, nekem eleinte furcsa volt, de túltettem magam rajta. A hatásával viszont nem voltam elégedett, nem éreztem utána kellően tisztának a hajam, a tarkómnál előfordult, hogy összetapasztotta a tincseket és kissé zsíros érzetet hagyott maga után, ami az én könnyen zsírosodó hajamon aztán pláne nem jó tulajdonsága a terméknek. Olvastam, hogy almaecettel ajánlott átöblíteni, ez biztos az én hülyeségem, de úgy gondolom, ha már nem a legolcsóbb sampont és balzsamot választom, akkor annyit igazán elvárhatok tőlük, hogy ne legyen szükség ilyen átöblítésre. A kondicionálóról sincs túl jó véleményem, nem éreztem, hogy megfelelően ápolná a hajamat, ezért hajlamos voltam a kelleténél többet is használni belőle. A színvédő hatásával kapcsolatban nem tapasztaltam látványos eredményt. Nagyon vártam, hogy végére érjek mindkét terméknek, nem vásárolnám újra őket.

Együtt pontoztam őket:

Csomagolás: 10 / 7 - a sampon adagolása nekem kissé nehézkes volt.
Használat: 10 / 5
Hatékonyság: 10 / 3
Illat: 10 / 5

Összességében: 10 / 5 Lehet másnak beválik, én nem voltam elégedett velük. A samponról itt, a kondicionálóról pedig itt olvashattok még.

A hajon hagyható kondicionálóval már sokkal jobb tapasztalatom van, ezt lehetséges, hogy újra is vásárolom:



Törölközőszáraz hajvégekbe szoktam belemasszírozni, nagyon kellemes illata van, ami engem a kókuszra emlékeztet. A csomagolása praktikus, a használata egyszerű, nem hagy zsíros érzetet a hajon, de arra oda kell figyelni, hogy ne használjunk belőle túl sokat, illetve megfelelően oszlassuk el, mert ha nem ügyelünk erre, akkor "bekeményíti" a tincseket. A hatásával is elégedett vagyok, puhák lesznek tőle a hajvégeim. Az egyetlen negatívuma, hogy az illatát sajnos egy nap után már nem érzem, pedig örülnék, ha tartósabb lenne.

Csomagolás: 10 / 8
Használat: 10 / 9, kézmosás feltétlen szükséges utána.
Hatékonyság: 10 / 9
Illat: 10 / 10

Összességében: 10 / 9 Szeretem használni, még mindig van az alján egy kevés, pedig már régen vettem, de a hajvégekre bőven elég egy fél diónyi mennyiséget eloszlatni. Itt olvashattok még róla.

A hővédőről sajnos elfelejtettem képet készíteni, de itt láthatjátok őt is:


A csomagolása ennek is praktikus, a használata egyszerű, az illata viszont elég érdekes, vadvirágok jutnak róla eszembe és nagyon nem szeretem, mindig használok mellé valami mást is a hajamra, hogy elnyomja a szagát. A hatását nem igazán tudom megállapítani, de ha abból indulok ki, hogy nem igazán töredezik a hajam, mióta használom, akkor jónak mondhatom. Az illata miatt nem valószínű, hogy újra vásárolom.

Csomagolás: 10 / 10
Használat: 10 / 9
Hatékonyság: 10 / 9
Illat: 10 / 3

Összességében: 10 / 9 Az illat miatt a végén nem vontam le pontot, mert lehet csak nekem nem tetszik. Itt olvashattok még róla.

Ti próbáltatok már valamilyen Naked terméket? Ha igen, mennyire voltatok megelégedve vele? Milyen hővédőt használtok?

4 hozzászólás:

Illés Rebeka

Most meglepődtem, azt hittem egy kicsit jobbak ezek a termékek, mert olyan csábító, hogy természetes... pont nemrég nézegettem a dm-ben, de inkább maradok a jól bevált elséve samponomnál. :)

Monic

Volt egy kis mintám a samponból, de nem győzött meg. Előtte többször nézegettem drogériában, tetszett, hogy természetes, de a minta elhasználása után örültem, hogy nem vettem meg egyiket sem. Az ára sem valami olcsó.

Névtelen

A szappanok, samponok és tusfürdők habzása a tisztítás következménye ( ez egy kémiai reakció) ... tehát ha mondjuk egy sampon nem habzik, akkor nem is tisztít túl jól...

Unknown

a Naked göndörítő hab termék a legeslegjobb amit valaha használtam, életem 38 éve alatt!
a hajam szőke-vékonyszálú, nehezen és lassan nő, végszöszözésre hajlamos, és gyorsan zsírosodik (belvárosi szmog miatt, amúgy tiszta vidéki levegőn nem) és a bio-tól a klasszikus palettáig mindent kipróbáltam már. nem győzök csodálkozni, annyira jó! kb háromszor annyinak tűnik a habtól a hajam, szépen ápolja a végeit, másnap este is éppoly erővel látszik a hatása, mint pár órával a használat után, és pozitívan meglepett az is, mert tényleg gubancolásgátló hatású, és nem nehezíti el a végeket, igazi optikai tuning és nem marketinges szédítő reklámszöveg. komolyan!! ezek után a többi terméknek is adok egy adag bizalmat, és megveszem. megírom majd, milyenek. az biztos hogy ez a hab a legjobb amit valaha használtam. 10es skálán 400pont :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...