Keress rá:

Páginas

Nivea Aqua Effect ápoló arclemosó hab száraz és érzékeny bőrre teszt

Ezt az arclemosó habot otthon vettem decemberben, mert elfogyott az előtte használt Yves Rocher darabom (teszt hamarosan), és a hiányt pótolnom kellett valamivel, a Rossmannban szétnézve pedig gondoltam teszek egy próbát ezzel. A zselés arclemosójukról már írtam anno, és meg is voltam elégedve vele, de kíváncsi bloggerként inkább valami újat akartam kipróbálni.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás egyszerű, praktikus, masszív, átlátszó a flakon, így nyomon követhető a termék fogyása, a pumpás adagoló nagyon jó, két nyomás és pont elegendő mennyiségű hab landol a tenyeremben. A kiszerelés 150 ml-es, az ára pedig 1800 Ft körül mozog, de akciósan biztosan kedvezőbben is hozzájuthatunk.


A termék leírását és az összetevőket Krémmánián is megtaláljátok, de le is fotóztam Nektek.



A használata könnyű és kellemes, esténként sminkeltávolítás első lépéseként is használom a reggeli arclemosás mellett és bár nem távolít el mindent (nem is ez a feladata), de a smink nagy részét leszedi. A bőröm nem húzódik utána, bár a mandulaolaj ápoló / hidratáló hatását sem érzem. Az illata finom, egyáltalán nem tolakodó. Az állaga ugye habos, könnyű eloszlatni és lemosni is. A hatásával elégedett vagyok, tisztábbnak és üdének érzem utána az arcbőrömet, pozitívuma, hogy a smink nagy részével is elbánik, de tipikusan a 'jó, de semmi különös' kategória, nem hiszem, hogy leragadok nála hosszútávon.


Csomagolás: 10 / 10
Használat: 10 / 8 - kicsit több hidratálást várnék ettől a terméktől a leírás alapján.
Hatás: 10 / 8

Összességében: 10 / 8 Ha egyszerű arclemosót kerestek, akkor tudom ajánlani, de túl sokat nem szabad várni tőle. Az ára kicsit borsos, és elég gyorsan is fogy, érdemes kivárni vele, míg akciós lesz.

Próbáltátok már ezt az arclemosót? Mit használtok erre a célra?

4 hozzászólás:

Névtelen

Szia. Ne haragudj, de a blogod, kezd egyre unalmasabb lenni màr. Csak a sok teszt,..szinte teszt hätàn teszt. Az igazat megvallva, semmi egyedisèget sem làtok a blogodban,.Szàmomra ez a bejegyzès is haszontalan volt ugymond,.ne haragudj hogy Nèvtelenül irok. Kedves üdvözlet

citromhab

Szia!

A tesztek sosem izgalmasak, de hasznosak. Lehet neked nem volt az ez a bejegyzés, de másnak még segíthet vásárlás előtt. A blogom egyik fő profilja a tesztelés, tisztában vagyok vele, hogy nem ezekre a posztokra érkezik a legtöbb komment, mégis nagy az olvasóközönségük, mert sokan az interneten keresgélve lyukadnak ki itt. Sajnálom, ha unalmasnak találod a blogot, de biztos találsz helyette olyat, ami érdekes számodra.

Névtelen

Jók a tesztek, hajrááá! :)

deelyte

Én is ezt használom és tetszik:) Jó volt olvasni!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...