Keress rá:

Páginas

Catrice új körömlakkok

A Catrice lecserélte a körömlakkjait, a megújult Ultimate körömlakkok magas fényű finisht, tartósságot és szép fedést ígérnek. Az előző Catrice lakkokat is szerettem, a mostaniakról pedig annyit tudok elmondani általánosságban, hogy belőlük is kell a két réteg a tökéletes, csíkmentes fedéshez, az állaguk nekem kissé túl folyékony, de még abszolút kezelhető, a tartósságuk átlagos, 3-4 napig sértetlenek maradnak, az ecsetükkel könnyű dolgozni, mert lekerekített és vastag a fej, és tényleg szép fényük van. Igyekeztem olyan színeket választani, amik még nem csücsülnek a dobozomban.

A folytatásért kattintsatok tovább:

A 40-es I'm Dynamite-ot inkább fedőlakknak nevezném, olyan, mintha fémforgácsok lennének benne, szerintem nagyon szép.




A 13-as Shopping Day At Bluemingdales-hez hasonló kék színem még nem volt eddig.


A 12-es Walk The Lime színe engem inkább banánra emlékeztet, mint limera, ilyenem sem volt.


Az üzletben kissé sötétebbnek, bordósabbnak tűnt a 17-es Caught On The Red Carpet, aminek sikeresen eltörtem a kupakját már az első használatnál sajnos.


Balról jobbra: 13 Shopping Day At Bluemingdales, 12 Walk The Lime, 17 Caught On The Red Carpet

A 35-ös Petrolpolitan az üvegben nagyon izgalmasnak ígérkezik, viszont felkenve csalódtam benne, nem adja vissza körmökön azt a szép, irizáló fényjátékot, mint amire számítottam. Az én képeim nem sikerültek a legjobban, ezért nem saját képet is beszúrok.


Forrás
Szerettem volna egy sötétzöld körömlakkot, ami végre a körmökön is sötétzöldnek tűnik, ezért vettem meg a 09-es Hugo Mosst, viszont két rétegben felkenve szinte fekete az eredmény, az első réteg fedésével pedig nem voltam maradéktalanul elégedett. Szintén nem sikerült elkapnom a legélethűbben a lakk színét, de itt is illesztek be képet.


Forrás
Az üzletekben amúgy a bődületesen rossz fényviszonyok miatt nem lehet látni teljesen a lakkok valódi színét, ezért szerintem mindenképpen érdemes neten swatchokat keresni, ehhez elsősorban német bloggereket tudok ajánlani, itt és itt is találtok például pár képet. A neten kutakodva befészkelte még pár lakk magát a fejembe, nem is értem, a George Blueney hogy maradt eddig észrevétlen számomra...

Ti megvettétek már valamelyik új Catrice körömlakkot?

8 hozzászólás:

Unknown

eddig nagyon vágytam az I'm Dynamite-re, de elgondolkoztam rajta, hogy olyan mint a többi glitteres lakk. Na, most megcáfoltad ezt, rohanok megvenni! :)

Anna

Én eddig csak nézegettem őket, de a bordó és a sötétzöld nagyon tetszenek! A türkizzöld az üvegben nagyon szép, kár hogy körmön ez nem jön át.

djkaty

Ó, az az utolsó zöld valami álom <3

Effi

Nagyon szép az a kék! Annyira bírom a Catrice fantázianeveit, iszonyú kreatívak! :)

Kata

Én is eltörtem az új Catrice lakkom kupakját még az első használat ELŐTT :D , szóval ez akkor nem egyedi probléma... :/

Lily

na most csorog a nyálam :) én az új cuccok közül még csak a szemhéjbázist szereztem be, de volt egy mentás-szerű lakk ami azért elég jól nézett ki, majd legközelebb.
a hugo moss tetszik,meg a csillámos fedőlakkszerűség, az nagyon jópofa.

barbi

hmm az I'm Dynamite-tal már az üzletben is szemeztem, de nem vettem meg, a többi annyira nem dobogtatta meg a szívemet, viszont szerintem az új lakkoknak a kupakja iszonyú gagyi műanyagból van (mont hatalmas kifogás :D)

Manna (mannakörmök)

szépek. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...