Keress rá:

Páginas

Puma Sync parfüm teszt

Biztos van, akinek már a könyökén jön ki a beszámoló erről a parfümről, de ilyen az, amikor sok blogger ugyanazt a terméket kapja kipróbálásra. :) Gimis koromban szerettem a sportmárkák által piacra dobott parfümöket, sprayket, több Adidas testpermetem is volt, és Pumából is csücsült spray a polcomon, úgyhogy kicsit nosztalgiázom is most. Mindig is nagy szerepet játszottak nálam az illatok, úgyhogy a jövőben várható még próbálkozás egy-egy parfüm körülírásáról.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolásnál csak az üvegről tudok nyilatkozni, a dobozt kidobtam, és azon kívül, hogy színes és kartondoboz, úgysincs benne számomra semmi érdekes. Az üveg aranyos, strapabíró és a maga egyszerűségében szépnek is nevezhető, viszont a kupak záródhatna jobban is, táska kompatibilis mérete ellenére nem merném csak úgy bedobni. A színek vidámak (az üveg átlátszó, maga a parfüm halvány narancsos), mellette a Puma logó, már próba előtt valami kirobbanót és üdét vár tőle az ember. A kiszerelése 20 ml-es, de ezen kívül lehet kapni 40, és 60 ml-es formában is, amik csomagolásán a Puma logó körül egy piros kör is díszíti az összképet, ami a bakelitlemezre emlékeztetve az illat zenéhez való kötődését szeretné kifejezni. A szórófej jól teljesíti a feladatát, bár egy-két nagyobb cseppet is útjára bocsájt.


Maga az illat intenzív, érdekes volt olvasni a többiek megfigyeléseit, nekem elsőre a lédús barack édes aromája csapja meg az orromat, pedig nem ennek kéne a legdominánsabbnak lennie, mellette érzem még a mandarint és a ribizli savanykásságát is. Ahogy múlik az idő, úgy finomul az aroma, könnyedebbé válik, konkrétan magamtól nem tudtam volna beazonosítani, milyen virágillat kúszik a gyümölcsösség mellé, de érzem a frissességét és a "tisztaságát". A tartóssága rajtam nem feltétlen perdöntő, mert szinte minden parfüm elég hamar elillan rólam, de 4-5 órán keresztül még meg-megcsap, amúgy EDT-ről van szó. A parfümök bukéja elvileg meghosszabbítható egy egyszerű trükkel, ha az illat kifújása előtt egy leheletnyi vazelinnel kenjük be a bőrünket.

Fejjegyek: papaya, mandarin, ribizli.
Szívjegyek: mandarinfa virág, lótusz.
Alapjegyek: szantálfa, borostyán, őszibarack.

Az EDT mellett kapható tusfürdő (pontosabban tusolózselé, csak ez olyan fura szó), deo spray és natural spray formában is.

Összességében kellemes, nyári, üde kompozíciónak tartom ezt a parfümöt, bár nem érzem magam célközönségnek és nem lett a kedvencem; fiatal, vidám, lendületes lányokhoz tudnám társítani.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem. 

Ti mit gondoltok a sportmátkák parfümjeiről? Mennyit vagytok hajlandóak kiadni egy parfümre? Szerintetek a high end márkák illatai valóban jobbak a drogáriásoknál?

1 hozzászólás:

Anna

Megszagoltam az üzletben, nekem tetszett. :) A páromnak megvettem a férfi illatot, ő is szerette.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...