Keress rá:

Páginas

The Body Shop Aloe arcápolási termékcsalád teszt

Ennek a szettnek nem az a hivatalos neve, ami a címben is szerepel, az aloe arcápolási termékeket tartalmazó utazószettet vásároltam meg, de a véleményemnél leírom egyenként is a pontos neveket.


A folytatásért kattintsatok tovább:

The Body Shop Aloe Calming Facial Cleanser:

Egy fehér, krémes állagú arclemosóról van szó, aminek az illata számomra nem a legkellemesebb, de szerencsére alig érezhető. Az esti arcápolási rutinomba építettem be, ezzel szoktam lemosni magamról a sminkemet. Nem távolít el maradéktalanul mindent, viszont nagyjából elégedett vagyok így is a hatékonyságával, a szempillaspirállal és a szemöldökceruzával szokott csak problémája lenni. A bőrömhöz és a szemeimhez is nagyon kíméletes, a legkevésbé sem irritál, de ez el is várható egy kifejezetten érzékeny bőrre készített produktumtól. Az is fontos, hogy egyáltalán nem szárít, sőt, hidratáltnak érzem a használata után az arcbőrömet. A csomagolása azért nem a kedvencem, mert nehezen lehet kinyerni a flakonból, de más kifogásom nincs ellene. Még egy nagyon kevés van az alján, viszont nem vagyok benne biztos, hogy újraveszem, de majd ennek okáról lentebb írok. Itt megnézhetitek az összetevőit és további véleményeket olvashattok róla.

Csomagolás: 10 / 6
Állag: 10 / 10
Hatékonyság: 10 / 8

Összességében: 10 / 8

The Body Shop Aloe Calming Toner:

Azt hittem, a tonikkal lesz a legsemlegesebb a kapcsolatom ebből a szettből, de tévedtem. Nagyon szerettem, ez is fogyott el a leggyorsabban, mert reggel és este is áttöröltem vele az arcomat. Az állaga, a színe teljesen vízszerű, ami nem csoda, ha mondjuk megnézzük az összetevőit Krémmánián, illata sincs. Ennek a toniknak a hatékonysága számomra abban rejlik, hogy szeretek átmenni vele az arcbőrömön, mert utána sokkal tisztábbnak, frissebbnek érzem azt, mindezt pedig úgy éri el, hogy közben maximálisan kíméletes. A csomagolásával úgy sejtem azért nincs bajom, mert folyékony az állaga és nem kell kinyomni a flakonból.

Csomagolás: 10 / 10
Állag: 10 / 10
Hatékonyság: 10 / 10

Összességében: 10 / 10

The Body Shop Aloe nyugtató éjszakai arckrém:

Sokáig úgy gondoltam, fölösleges éjszakára krémeket használni, mert jobb az, ha szabadon lélegzik az arcbőröm. Azt hiszem, tévedtem, mert mióta kialakult az esti arcápolási rutinom, aminek szerves része a hidratálás is, a bőröm állapota javult. Az állaga sűrű krémes, az illatát nem szeretem, engem valamiért kicsit a tormára emlékeztet. Viszont remekül hidratál, gazdagon táplál, nagyon puha tapintású lesz utána az arcom és szinte érzem, ahogy magába kortyolja a krémet a bőröm, nem hagy maga után semmilyen réteget, vagy kellemetlen érzést, gyorsan beszívódik. Ez is kíméletes, de ezt már lehet le se kéne írnom. A csomagolás terén a tégelyes változat nem a kedvencem, de üsse kavics, ennyi még belefér negatívumként. Itt olvashattok még róla bővebben.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 10
Hatékonyság: 10 / 10

Összességében: 10 / 9

The Body Shop Aloe nyugtató nappali arckrém:

Tulajdonképpen ez volt az, amit ki akartam próbálni az Aloe családból, de az utazószett pont le volt értékelve, így végül emellett kötöttem ki vásárlásnál. És milyen jól tettem, mert ha csak ezt veszem meg, akkor csalódtam volna. Az állaga krémes, bár gélesebb kivitelezésben, mint az éjszakai párjának, az illatát szintén nem szeretem, ez is tormás. A hidratálásával nincs gondom, mert tényleg jó, viszont a felkenése után az arcomon egyfajta réteget érzek, nem szívódik be teljesen, amit nagyon utálok, mert mihelyst lehetősége adódik rá, elkezd leolvadni a bőrömről. Kíméletesnek kíméletes, de akkor is alig vártam, hogy elhasználjam, a halálom, mikor egy krém réteget hagy a bőrömön. A csomagolása szintén tégelyes, a Krémmánián az összetevőit is elolvashatjátok.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 4

Összességében: 10 / 6

Összegzés:

Azért akartam kipróbálni ezt a családot, mert ősztől szárazabb a bőröm, és bár nem kifejezetten érzékeny, úgy gondoltam, ideális lehet számomra. Most másik termékcsaládot tesztelek szintén a TBS-től (erről is lesz teszt), és azt kellett megállapítanom, hogy az abban helyet kapott lemosó és éjszakai krém is ugyanolyan jó, mint az aloés vetélytársaik, viszont abból a szettből a nappali arckrémmel is meg vagyok elégedve, úgyhogy ezt a 3 terméket valószínű abból a családból veszem meg nagyobb méretben. Viszont a tonik esetében maradok ennél, mert nagyon megszerettem. Érzékeny és száraz bőrűeknek tudnám ajánlani ezeket a termékeket.

Ti próbáltatok már innen valamit? Ha igen, elégedettek voltatok vele?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...