Keress rá:

Páginas

Alverde vadrózsás arcápolási termékcsalád

Biztos említettem már Nektek, hogy szeretem egy termékcsalád darabjait használni, így mikor télen új arcápolási kencéket kerestem, az Alverde száraz bőrre való vadrózsás csapata mellett döntöttem. Már elhasználtam őket, így biztos, hogy elég kiforrott a véleményem róluk. :)


A folytatásért kattintsatok tovább:


Alverde vadrózsás arctisztító tonik:

A csomagolás nekem tetszik, de ez a csapat többi tagjára is igaz, egyszerű, de mégis szép és nem mellesleg praktikus. A tonik sem ömlött túl nagy mennyiségben a nyíláson. Az illata meglehetősen szokatlan volt, felfedeztem benne a rózsát is, bár nem azt a fajta kellemes illatot, mint a rózsavízban, ehhez pedig az Alverdére jellemző savanykás buké társult. A hatása nálam annyiban kimerült, hogy tisztábbnak éreztem tőle az arcomat, bár néha kissé ragacsos maradt utána a bőröm. Mindenesetre nem szárított, bár ez a minimum egy száraz bőrre specializálódott készítménytől. Reggel használtam arckrém előtt, illetve este is áttöröltem vele a bőrömet sminklemosás után. Mivel semmi különlegeset nem nyújtott, nem hiszem, hogy újravásárolom. További vélemények és összetevőlista itt.

Csomagolás: 10 / 8
Használat: 10/ 8
Hatékonyság: 10 / 7

Összességében: 10 / 7

Alverde nappali arckrém vadrózsa kivonattal:


Nálam kulcsfontosságú pont egy arckrém esetében, hogy mennyire gyorsan szívódik be a bőrbe, mert semmit nem utálok jobban, mint amikor egy kence "leolvad" rólam. Ebben az esetben először nem sikerült megtalálnom a kellő mennyiséget, hajlamos vagyok nagyobb adagot felvinni egy krémből, mert biztos ezzel társítom a megfelelő hidratáltság érzését, pedig ennek nincs alapja. Miután sikerült rájönnöm, hogy a kevesebb ebben az esetben sokkal hatékonyabb, utána megszerettem ezt a krémet. Jól hidratálta a télen száraz arcbőrömet, sminkelni is szinte azonnal tudtam rá, az állagát is szerettem, ami vizesebb, mint az éjszakai testvérkéjéé, puha tapintást és kellemes "ezt most beitta a bőröm" érzést hagyott maga után. Nyárra viszont nincs szükségem ilyen hidratálásra, így most biztos nem vásárolom újra, de azt nem mondom, hogy a jövőben nem köt ki ismét a polcomon. Az illata nem volt a kedvencem, de nem tudom, lehet kezd benőni a fejem, mert már nem játszik olyan kulcsfontosságú szerepet egy termék kiválasztásánál az, hogy milyen bukéja van. Az összetevőket megtaláljátok a Krémmánián.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 9

Összességében: 10 / 8

Alverde vadrózsa éjszakai krém:


Na ez az a krém, amit tudok javasolni minden száraz bőrűnek, ha éjszakai krémet keres. Nem szívódott be maradéktalanul, de ez estére nem szokott zavarni, főleg hogy a hidratálása szuper. Az állagát mondanám testesnek, de találkoztam már sűrűbb kencével is, lehet rajta érezni, hogy hatékony lesz, de az eldolgozhatósága könnyű. A bőröm reggelre mindig selymes és puha a használata után, de nyárra már mindenképpen túl sok számomra, télen viszont imádta a bőröm. Ugyanaz a helyzet az illatára vonatkozóan, mint a nappali testvérével, illetve ezt sem kizárt, hogy újravásárolom még. Az összetevőket itt nézhetitek meg.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 8
Hatékonyság: 10 / 10

Összességében: 10/ 8

Milyen tapasztalataitok vannak az Alverde termékekkel? Próbáltátok ezt a termékcsaládot? Mennyit változik a bőrötök állapota az évszakok változásával?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...