Keress rá:

Páginas

Unboxing - Douglas rendelés

Szerencsésen megérkezett a legutóbbi Douglas rendelésem, és arra gondoltam, hogy Veletek együtt, egy videóban bontom ki a csomagot.
Eredetileg ezt még januárban rendeltem magamnak, viszont valaki átvette a nevemben a csomagot. Természetesen nem hagytam annyiban a dolgot, bementem a postára is, megtettem a kellő intézkedéseket és a Douglas ügyfélszolgálatán is jeleztem, hogy mi történt. Innentől a Douglas átvette az ügyet és kivizsgálták azt, végül kb egy hete érkezett egy email, hogy visszafizetik a rendelésem árát, mert a csomagom útközben elveszett. Ez a hivatalos verzió, az igazság pedig, hogy a kézbesítő másnak adta át. Na mindegy. Lényeg a lényeg, hogy bár bosszankodtam miatta épp eleget, most sikeresen és igen gyorsan megkaptam a rendelésemet.

Ha érdekel Titeket, miket vásároltam, akkor nézzétek meg a videót, amit a képre kattintva érhettek el.


3 hozzászólás:

Mia

Evi, ha kint vagyok Nemeto-ban, akkor Unnaban :) Ami toled 70 km. Szoval majd irok, ha ujra ott leszek. Hatha tudunk talalkozni;)

citromhab

Mia - Rendben, az email címem publikus. :)

Mia

Most itt vagyok, de csak 2 napra jottem. Kedden mar repulok is vissza. De irok majd mindenkeppen, ha ujra a kozeledben leszek :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...